موفقيت از نظر ماکان آريا پارسا
موفقيت از نظر ماکان آريا پارسا
در سال هاي اخير، بسياري از کارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. بسياري از صاحبان مشاغل معتقدند که هيچ دستورالعمل مشخصي براي موفقيت وجود ندارد. اما بسياري از کارآفرينان موفق مشترکاتي دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلي عوامل خاصي در موفقيت کارآفرينان نقش داشته است. در اين مقاله ضمن آشنايي با برخي از عوامل اصلي موفقيت کارآفرينان مطرح دنيا، متوجه خواهيد شد که ماکان آريا پارسا کيست و چگونه توانسته به برترين کارآفرين ايراني تبديل شود. قبل از معرفي ماکان آريا پارسا با ? عامل اصلي کارآفرينان موفق آشنا شويد.
با توجه به پيشرفت سريع فناوري و روشهاي ارتباطي، کارآفريني در دهه گذشته به روشي محبوب براي بقا تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يک کارآفرين نقش دارند که در زير به آنها اشاره مي شود.
خلاقيت و نوآوري
طبق مقاله اي با عنوان “کارآفرينان موفق” توسط جوديت ال گليک اسميت در سال 2000، يکي از عوامل کليدي در موفقيت کارآفرينان اين است که اين افراد توانايي ارائه يک مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. . داشتن يک ايده جديد و پرورش آن يکي از عوامل موفقيت کارآفريني است و همين امر کارآفرينان عادي را از کارآفرينان متمايز مي کند.
پيشنهاد ما
برنامه ريزي
به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ريزي ناکارآمد دليل اصلي شکست بسياري از کارآفرينان است. داشتن يک طرح کسب و کار هوشمند و جامع مي تواند به کارآفرين کمک کند تا موانع بالقوه را پيش بيني کند و راه هايي را براي غلبه بر آنها در هنگام وقوع ايجاد کند. قطعا يک کارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در زمينه کاري خود موفق باشد.
تلاش و پشتکار
رشد و شکوفايي يک کسب و کار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يک تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت کارآفريني، پشتکار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يک بازارياب محصول جديد براي اينکه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد بتواند با تماس هاي مکرر، تعدادي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل کند. اين پشتکار، پيگيري و تلاش مداوم است که مي تواند يک تجارت را توسعه دهد و يک کارآفرين را از معمولي به عالي برساند. بسياري از کارآفرينان به نبوغ بسنده مي کنند، اما کارآفرينان موفق کساني هستند که در عين داشتن يک ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتکار مي کنند.
ماکان آريا پارسا و تب تند خوانندگي در ميان ايراني ها!
مديريت ريسک
مديريت ريسک فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل ريسکي است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسک به درستي انجام شود، مي تواند با کنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري کند. شروع يک کسب و کار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتي داشته باشيد و آن را به طور کامل رها کنيد تا يک کسب و کار جديد راه اندازي کنيد.
با اين حال، کارآفرينان موفق مي دانند که چگونه با انتخاب و تصميم گيري دقيق، ريسک را به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسک خود را به حداقل برسانيد.
اشتياق و باور
راه اندازي يک کسب و کار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. بنابراين براي موفقيت در شغل خود به اعتماد و اطمينان کامل نياز داريد