شادوبن در اينستاگرام چيست و نمونه هايي از هشتگ هاي ممنوعه
شادوبن در اينستاگرام چيست و نمونه هايي از هشتگ هاي ممنوعه
برخي از اقدامات در اينستاگرام مي تواند منجر به تلافي و حتي مسدود شدن حساب کاربري شود. اينستاگرام براي تعاملات بين کاربران خود به شيوه اي صادقانه و محترمانه ارزش قائل است. Shadowban نامي است که به محدوديتهاي تعامل اينستاگرام در حسابي گفته ميشود که فعاليت مشکوکي داشته و ممکن است باعث کاهش ارسال محتوا به مخاطبان شما بدون هشدار برنامه شود. پس براي اطممينان ميتوانيد از خدماتirpanel نيز استفاده کنيد.
استفاده از ربات
- قرار دادن ربات ها براي ايجاد تعاملات خودکار با فالوورهاي شما مي تواند منجر به مسدود شدن يا محدوديت حساب شما شود. رباتها اغلب سريعتر از چيزي که توسط سيستم اينستاگرام عادي تلقي ميشود، تعامل دارند.
- لايک هاي خودکار، رديابي و توقف دنبال کردن مخاطبان خاص و کامنت گذاشتن روي چندين پست به طور همزمان مي توانند مشکوک تلقي شوند، زيرا ربات ها معمولاً در زمان هاي مختلف و تعداد زيادي نظر مي دهند.
- اينستاگرام يک شبکه اجتماعي است که با پلتفرم تبليغاتي خود کار مي کند، بنابراين براي اين شرکت مناسب نيست که دنبال کنندگان خود را از ابزارهاي خودکار براي تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنند.
- به جاي استفاده از روبات ها براي خودکارسازي تعامل، ممکن است جالب باشد که نشريات را براي دستيابي به مخاطبان بيشتري تبليغ کنيد. تبليغات اينستاگرام را مي توان به راحتي پيکربندي کرد تا به مخاطبان بيشتري دست يابد.
استفاده از هشتگ هاي ممنوع
اينستاگرام فهرستي از هشتگ هايي دارد که به طور خودکار به Shadowban منتهي مي شوند. #پزشکي يکي از هشتگ هاي اصلي است که بسياري از افراد از رابطه با شادوبن اطلاعي ندارند. هشتگ هايي که شامل تعاملات مبادله اي مي شوند نيز به شدت مجازات مي شوند. #likeforlike، # follow4follow و #sigodevolta برخي از هشتگ هاي اصلي هستند که براي به اشتراک گذاري تعاملات درون برنامه اي استفاده مي شوند.
هشتگهاي متداول که مهم نيستند، اگرچه داراي جرياني از تعاملات با نمايههاي تقسيمبندي ضعيفي مانند #bomdia، #goodarde و #goodnight هستند، نيز توسط اين پلتفرم ممنوع شدهاند. هدف از استفاده از هشتگ کمک به اينستاگرام براي ارائه محتواي خود به افراد مناسب است و با استفاده از هشتگ هاي عمومي نمي توان کار ايندکس کردن ربات هاي اينستاگرام را تسهيل کرد. هشتگ ها بايد با احتياط استفاده شوند و در هر پست بيش از 5 هشتگ استفاده نشود.
استفاده از هشتگ ها بايد در هر پست متفاوت باشد، زيرا اينستاگرام درک مي کند که هر محتوا بايد بر اساس کلمه کليدي اصلي و کليدواژه ثانويه تقسيم بندي شود، که به شناسايي موضوعي که در يک پست خاص به آن پرداخته مي شود کمک مي کند.
پاسخ هاي خودکار مستقيم
پاسخ دادن خودکار به پيامهاي اينستاگرام شما يک عمل بسيار مجاز است، زيرا تمرکز بر ايجاد تعاملات واقعي بين کاربران پلت فرم محتوا است. ارسال پيامهاي خودکار براي فالوورهاي جديد و تشکر از آنها براي دنبال کردن حساب خود نيز توصيه نميشود. اين يک فعاليت بسيار مشکوک است و به راحتي توسط سيستم برنامه قابل شناسايي است. دايرکت اينستاگرام فضايي براي تعامل ثانويه با مخاطبان شما است و بايد منحصراً براي تعاملاتي که براي مذاکره در مورد مشارکت يا فروش محصول مورد نياز است استفاده شود .
فالوور بخريد
تمايل به رشد سريع اينستاگرام مي تواند منجر به مشکلاتي در پلتفرم شود. خريد فالوور راه بدي براي مديريت اينستاگرام شماست. در عوض، سعي کنيد از يک استراتژي بازاريابي محتوا پيروي کنيد که امکان ارائه محتواي ارزشمند به مخاطبان را فراهم مي کند.
دنبال کنندگان واقعي نتايج واقعي ايجاد مي کنند. داشتن تعداد زيادي فالوور که با محتواي شما ارتباط برقرار نمي کنند نيز به سرعت ارسال آسيب مي رساند. سرعت تعامل با محتواي منتشر شده در حساب کاربري شما نيز به تعداد فالوورهايي که با محتواي شما تعامل دارند بستگي دارد.
تبليغ پست ها از طريق تبليغات اينستاگرام راه بسيار موثرتري براي دستيابي به فالوورهاي بيشتري است که با پست هاي شما تعامل دارند و به جايگاه شما علاقه مند هستند.
ليست هشتگ هاي اصلي که Shadowban را در اينستاگرام مي دهد:
#براي پيگيري دنبال
# follow4follow
# like4like
#صبح بخير
#روز خوب
#شب بخير
#پزشکي
#آيفون
#ايتاليايي
#اسکايپ
#واتس اپ
چگونه از Shadowban اجتناب کنيم
محتوايي ايجاد کنيد که به مخاطبان شما مرتبط باشد
استراتژي بازاريابي محتواي بهينه شده SEO مي تواند به مشتريان شما کمک کند تا اطلاعات بيشتري در مورد صنعت شما کسب کنند. محرک فکري عمل متقابل توسط آهنرباهاي سربي فعال مي شود. هميشه عناصر اضافي را به پست هاي خود اضافه کنيد و تلاش زيادي براي طراحي انجام دهيد، زيرا اينستاگرام يک شبکه اجتماعي متمرکز بر تصوير است. پالت رنگ کليد ايجاد هويت بصري براي برند شما است.
فقط از 5 هشتگ استفاده کنيد
هر چند هشتگ به 30 در هر نشريه محدود مي شود، اما بايد به قدري از آن استفاده کرد. ويرايش هشتگ ها براي گنجاندن کلمات کليدي براي محتواي خاص به شما کمک مي کند رتبه بهتري کسب کنيد. پرهيز از ليست هشتگ هايي که به Shadowban منتهي مي شوند به شما کمک مي کند تا از انتقام اينستاگرام رنج نبريد. مهم است که در مورد هشتگ هاي موجود در جايگاه خود تحقيق کنيد.
نکاتي براي بهينه سازي اينستاگرام
- با برند خود کار کنيد
- ايجاد هويت بصري براي برند شما و پست هاي رنگي در موضوعات مختلف به مخاطبان شما کمک مي کند تا پست هاي مرتبط را شناسايي کنند.
- استفاده از لوگوي خود در نشريات برندتان با تايپوگرافي جذاب و تصاوير مرتبط با جايگاه شما باعث مي شود محتواي شما طراحي بهتري داشته باشد.
بيوگرافي در اينستاگرام
از هر يک از فضاهاي سفارشي اينستاگرام لذت ببريد. رزومه شما براي ارائه برند شما به مشتري شما خدمت مي کند. قالب هاي استاندارد رزومه وجود دارد. استفاده از ايموجي ها به ايجاد ظاهر و احساس جذاب تري براي نمايه شما کمک مي کند. ترکيب ايموجي هاي مناسب مي تواند به افزايش رشد مشتريان شما به مشتريان بالقوه کمک کند.
لينک هاي سفارشي
از Linktree براي سفارشي کردن لينک ها استفاده کنيد و فضاهاي دکمه بيشتري داشته باشيد تا مخاطبان خود را به سايت ها و محتواي ديگري که ايجاد مي کنيد هدايت کنيد.Bitly يک ابزار کوتاه کردن لينک است که مي تواند براي ايجاد لينک هاي فيزيکي جذاب با کاراکترهاي کمتر استفاده شود. گزينه هايي براي نظارت بر تعداد کليک روي پيوند شما وجود دارد. آمار Bitly به شما کمک مي کند نتايج خود را با ترافيک خود رصد کرده و پيوندهاي قابل کليک خود را بهينه کنيد.
https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/ |