اين مقالات قديمي چه مشکلاتي ايجاد مي کنند؟
اين مقالات قديمي چه مشکلاتي ايجاد مي کنند؟
توجه بيش از حد مديران وب به ميزان مقالات توليد شده ، فقط مزارع توليد محتوا را ايجاد مي کند و از کيفيت محتواي توليدي غفلت مي ورزد. اگر از نظر فني به اين موضوع نگاه کنيم ، از بين بردن مقالات قديمي و بي فايده مي تواند Google Crawl Budget عملکرد بهتري در صفحات وب شما داشته باشد.
ما در آکادمي seoedu به طور مرتب در حال به روز رساني مطالب قديمي وبسايت هستيم و متوجه رشد عجيب در موضوع ورودي هاي خود از گوگل در سرچ کنسول seoedu شده ايم.
برگرديم به مثال گلخانه. اگر هزاران گياه و علف هرز در گلخانه خود ايجاد کنيد ، در نتيجه انرژي کمتري براي رسيدن به گياهان اصلي و مهم ايجاد مي شود. در واقع علف هاي هرز از انرژي موجود در خاک تغذيه مي کنند و باعث مي شوند گياهان اصلي تغذيه خوبي نداشته باشند و اين به معناي اتلاف انرژي است.
مدت زماني که رباتهاي خزنده در وب سايت شما مقالات توليد شده را بررسي مي کنند محدود است و اين زمان نبايد صرف مرور مقالات قديمي و بي فايده در وب سايت شما شود.
از طرف ديگر ، محتواي مقالات شما نشان دهنده برند شماست. بهبود کيفيت مقالات قابليت اطمينان و ارزش شما را در ذهن مخاطبان خود افزايش مي دهد. محتواي وب سايت شما بايد براي مخاطبان شما ارزش ايجاد کند و اين تنها با بهينه سازي و مراقبت مداوم از محتواي توليد شده قابل انجام است.
اگر مي دانيد که يک وبلاگ چقدر مي تواند براي سئو سايت شما ارزشمند باشد ، در اينجا چند نکته براي کمک به شما در استفاده بيشتر از آن آورده شده است.
مقالات قديمي چه تاثيري در سئو سايت دارند؟
در آغاز قرن بيست و يکم ، برخي از شرکتهاي قدرتمند و شناخته شده دريافتند که ارائه مقالات تخصصي و ايجاد محتواي ارزشمند حلقه مفقوده در بازاريابي آنلاين است ، که مي تواند تعداد زيادي از کاربران را به صفحه اصلي و صفحات اصلي هدايت کند و منجر به ايجاد اطلاعات بيشتر شود. فروش محصول و خدمت شما.
Seoedu برند برتر در حوزه آموزش سئو
برخي از مشاغل همچنين وبلاگ ها را فرصت خوبي براي کسب درآمد از تبليغات مي دانند.
متأسفانه ، اولين تلاش ها براي ايجاد يک وبلاگ بسيار مهيج نبود. هنگام ايجاد محتواي اين وبلاگ ها ، هيچ توجهي به کيفيت و جذابيت نمي شود. وبلاگهاي بسياري از شرکتها فقط ليستي از متون بود و در مقالات آنها به اصول بازاريابي محتوا توجه نمي شد.
با مقالات قديمي که هنوز هم ارزشمند هستند چه کنيم؟
با پاسخ دادن به 5 سوال بالا درباره سرنوشت مقالات قديمي تصميم بگيريد. مقالاتي که بايد حذف شوند مي توانند با 301 تغيير مسير به مهمترين مقاله يا صفحه اصلي وب سايت شما هدايت شوند.
هنگامي که مقالات قديمي با ارزش را از مقالات بي فايده جدا کرديد ، بايد براي استفاده از ارزش آن مقالات اقدام کنيد. به روزرساني ، افزايش اطلاعات در مقاله ها و بهبود نوشتن و ظاهر مواردي است که بايد در دستور کار قرار گيرد.
1- بهبود کيفيت و ساختار مطالب
براي مبتديان بهتر است اين مقالات را از نظر نوشتاري تغيير دهيد. مقالات بايد بيان خوبي داشته باشند و به ساده ترين شکل ممکن با کاربر ارتباط برقرار کنند.
مرحله بعدي رعايت اصول سئو و توليد محتوا در مقاله است. بررسي و قرار دادن پيوندهاي داخلي مناسب ، تصاوير جايگزين متن و نمودارهاي برچسب گذاري از جمله موارد مهمي است که بايد انجام دهيد.
مرحله سوم بهبود ظاهر است. افزودن تصاوير و فيلم هاي جذاب يا استفاده از نقاط پيچ و مهره براي بهبود شکل ظاهري مقالات يکي از مهمترين کارهايي است که مي توان در مقالات قديمي انجام داد.
2- به روزرساني و افزودن اطلاعات
مقالاتي که محتواي به روز و ارزشمندي ارائه نمي دهند براي مخاطبان شما خوب نيستند. اما برخي از مقاله ها پتانسيل بالايي براي به روزرساني و کسب موقعيت دارند. يکي از راه هاي برگرداندن مقالات قديمي به مقالات ارزشمند ، به روزرساني اطلاعات آنها است. طبق آمار منتشر شده ، وبلاگ هايي که پست هاي قديمي را به روز مي کنند تا 74 فرصت براي افزايش تعداد بازديد کنندگان دارند.
افزودن اطلاعات روش ديگري براي غني سازي مقالات قديمي است. اطلاعات جديد دريافت شده ، قوانين تغيير يافته يا قوانين جديد اضافه شده ، رويدادهاي جديد و مواردي از اين دست موضوعاتي هستند که مي توانند به شما کمک کنند اطلاعات ارزشمندي را به مقالات قديمي اضافه کنيد.
3- بازنشر مطالب در شبکه هاي اجتماعي
اگر وقت و هزينه خود را صرف بهبود و توليد محتوا مي کنيد ، بهتر است محصول نهايي را به روش بهتري به مخاطبان خود ارائه دهيد. براي اين کار پيشنهاد مي کنيم با تغيير تاريخ انتشار ، مطالب به روز شده را در شبکه هاي اجتماعي وارد کرده و در بالاي مقالات يا حتي در صفحه اصلي سايت به کاربران نشان دهيد.
آخرين مرحله پيگيري نتايج است
هر زمان که مأموريت خود براي حذف يا به روزرساني مقالات قديمي به پايان رسيد ، بايد آخرين مرحله را انجام دهيد. در حقيقت ، آخرين مرحله پيگيري نتايج کار و تأثير تغييراتي است که ايجاد کرده ايد.
کنسول جستجوي Google به شما کمک مي کند تا آمار را مقايسه کنيد